Spelerij & Proeverij arrangement

Dit arrangement bestaat uit:
  • 18 holes of 9 holes golfen op LGC De Groene Ster
  • kopje koffie en gebak bij ontvangst golfbaan
  • 2-gangen diner op onze sfeervolle golfbaan
Leeuwarder Golfclub De Groene Ster De 18-holes baan van de Leeuwarder Golfclub De Groene Ster is met recht een topontwerp van golfarchitect Gerard Jol te noemen.Enerzijds door een perfecte balans in de integratie van de golfbaan met de natuur en het Friese landschap. Anderzijds door een diversiteit aan uitdagingen voor de sportieve golfer, zoals bijvoorbeeld de aanwezigheid van veel water. Naast de 18-holes baan is er ook een prachtige 5-holes par-3 oefenbaan.

2-Gangen diner in ons sfeervolle restaurant
In ons gezellige clubhuis wordt u gastvrij ontvangen door onze medewerkers. Voor zowel een kopje koffie als een diner of buffet kunt u dagelijks vanaf 9:00 uur terecht in het restaurant of op het terras met een prachtig uitzicht over de baan.

*Prijs voor dit arrangement voor 18 holes is € 92,50 per persoon
*Prijs voor dit arrangement voor 9 holes is € 62,50 per persoon

Je bent als gast van harte welkom op onze baan. Voorwaarde is dat je in het bezit moet zijn van tenminste EGA-handicap 54.
arrangement is op basis van beschikbaarheid.

*Prijzen zijn geldig tot 31.12.2024

Terug naar arrangementen en activiteiten