DINSDAGAVOND INSTUIF

26-06-2020 16:16

Ben je nieuw op de club, wil je andere leden leren kennen en wel eens een ronde met iemand anders spelen? Dan krijg je de komende maanden weer de kans, want van dinsdag 30 juni tot en met dinsdag 25 augustus zijn er weer dinsdagavond INSTUIF wedstrijden! Op 30 Juni alleen op West.

Wie wil dit nou niet?

Wel 9 holes golfen maar niet zelf koken!

Lekker door de baan met, door de zomer heen, verschillende flightgenoten en na afloop een smakelijke hap voor een schappelijke prijs.

Wie mogen er meedoen?

Iedereen die in het bezit is van baanpermissie / hcp 54 kan meedoen. Deze wedstrijden zijn mede bedoeld om op een leuke en speelse manier wedstrijdervaring op te doen, andere leden te leren kennen en na afloop lekker te eten en/of te borrelen.

Hoe gaat dat dan?

Je komt vanaf 16:30 en niet later dan 18:30 uur, je schrijft je in en betaalt voor de wedstrijd en het eten. Je kiest voor qualifying op Oost of West en je ziet wel wie er met je meegaan. De wedstrijdleider doet de indeling. Het is nadrukkelijk niet de bedoeling met elkaar af te spreken en/of op elkaar te wachten.

Vanwege de instuif is het niet mogelijk je van tevoren in te schrijven en is de wedstrijd niet zichtbaar in Egolf4u.

We verwachten velen van jullie te zien, op meerdere dinsdagavonden. Tot ziens!