Openingswedstrijd Heerendagen

17-06-2020 14:54
Beste deelnemers, sponsoren, horeca- en receptie medewerkers, vrijwilligers en allen die betrokken zouden zijn geweest bij De Officiële Openingswedstrijd van het Heerendagen Seizoen 2020.

Met leedwezen, betraande ogen en de welbekende brok in de keel, hebben we in maart deze wedstrijd moeten afblazen.
Ongetwijfeld hebben jullie, evenals wij, het noodzakelijk in het leven geroepen programma om het besmettingsgevaar zoveel mogelijk in te dammen ondersteund, zodat we nu voorlopig weer vooruit kunnen kijken.
De baan is weer open en begin juli kunnen we ook weer starten met de Herendagen.
Wij, de Openingsenafsluitendeheerendag commisie, vinden echter, ook al lijkt het er voorlopig  op dat we het einde van deze crisis naderen, dat het niet gepast is om alsnog een feestelijke openingswedstrijd te organiseren.
Natuurlijk gaan wij onze stinkende best doen om te kijken of het mogelijk is op 29 Oktober een afsluitende wedstrijd te organiseren.
Zodra hierover meer bekend is, zullen jullie via de gebruikelijke kanalen op de hoogte worden gehouden.
Wij hopen jullie binnenkort allemaal weer in goede gezondheid op de golfbaan te kunnen begroeten en vertrouwen op jullie begrip.
Met vriendelijke en sportieve groet,

De Openingsenafsluitendeheerendag Commissie
Rob Topma