Herinnering: Golfweek

04-09-2020 19:54
De jaarlijkse Golfweek met een diversiteit aan gezelligheidswedstrijden vindt plaats van maandag 21 tot en met zondag 27 september.
Voor onderstaande wedstrijden is plaats voor meer deelnemers:

FRISIAN CUP : MAANDAG 21 SEPTEMBER 2020
Dit is een ludieke krachtmeting tussen de inwoners van Leeuwarden en de leden van onze club die niet in die stad wonen. Afgelopen jaar was Leeuwarden een maatje te klein, hoe zal het dit jaar gaan?
In deze wedstrijd strijden de dames individueel om de Mata Hari Cup en de heren om de Pier Pander Cup. Voor de liefhebbers een niet te missen prijs in de prijzenkast.
En als dames willen worden ingedeeld bij een heren flight, of heren bij een dames flight? Of heren alleen bij heren en dames bij dames? De wedstrijdleiding zal, als die wens bij inschrijving wordt aangegeven, zoveel als mogelijk daarmee rekening houden.
Wij zijn benieuwd wie dit jaar de cup wint en wie er vandoor gaat met de Mata Hari cup en de Pier Pander CUP. Er zijn inmiddels 15 inschrijvingen, dat aantal kan gemakkelijk worden verdriedubbeld!

Wedstrijdleiding:
Arda van der Wal (058-2885001)
Jan van der Heide (0653269283)

CULIGOLF: WOENSDAG 23 SEPTEMBER 2020
Een wedstrijd voor liefhebbers die willen genieten van de diverse culinaire tussenstops. Dit kan onder andere in aangeklede schuilhutten en het plein voor het clubhuis. Na afloop kan er ook worden genoten van een smakelijke maaltijd. Gasten van buiten onze vereniging zijn als invité van harte welkom.
En het zal ons niet verbazen ook dit jaar weer enkele elders wonende oud leden te treffen. Golf en lekker eten, voor wie dat nog niet weet: het gaat prima samen. Je kunt je ook alleen opgeven, iemand meenemen is dus niet verplicht!

Liesbeth Vrieswijk (06-52688838)
Lineke Pluimgraaff (0511-473427)

CROSS COUNTRY VOOR STARTERS, JEUGDLEDEN EN IEDEREEN VANAF HANDICAP 36 TOT EN MET 54: ZATERDAG 26 SEPTEMBER 2020
Cross Country golf is de manier om de golfbaan op een andere manier te leren kennen. Op dit 9-holes Cross parcours op West, is het een uitdaging om punten te verzamelen. Deze wedstrijd is bedoeld voor starters, voor jeugdleden en de handicappers van 36 tot en met 54.

Liesbeth Vrieswijk (06-52688838)

SCHEPMAN TROFEE/VERJAARDAGSWEDSTRIJD: ZONDAG 27 SEPTEMBER 2020
De jaarlijkse wedstrijd die wordt gehouden ter ere van de oprichting van onze club. Deze is vernoemd naar de oprichters van de Leeuwarder Golfclub de Groene Ster: Tera van Knobelsdorff en Joost Schepman.
Beiden zijn nog steeds actief lid van onze club. Het is een 18- holes wedstrijd met een tussenstop bij het clubhuis na 9 holes, voor een klein hapje. Deelname met baanpermissie is toegestaan.
Na afloop kan worden genoten van het Schepman menu: Runder stoofschotel en Tiramisu voor 18,50 euro. Opgave bij de horeca.

Hardy Bork (0627841858)
Alie Saakstra (058-2891037)

Klik door op de site naar Wedstrijden (Egolf4U). En geef je op voor een of meerdere van deze activiteiten.
En twijfel je nog of heb je vragen? Bel gerust naar een van de wedstrijdleiders. Ze zullen staan te trappelen om je enthousiast te maken.

Wedstrijdcommissie: Jos Wardenaar