Alweer een mooie Herendag

11-09-2020 15:08
Onder de voortreffelijke leiding van Jan Schijf werden afgelopen donderdag een stel enthousiaste heren de wei ingestuurd.
De meeste deelnemers kozen voor de 18 holes wedstrijd, maar een toenemend aantal benutte de mogelijkheid om 9 holes in wedstrijdverband te golfen.

Hoewel het heerlijk weer was om te spelen, waren de resultaten niet om over naar huis te schrijven. Teleurstellend voor menig deelnemer.
Maar dat is golf. Winnaar van de dag was Freek van Dijk met 36 punten, een prestatie van formaat.

Gelukkig viel er naast het golf en de gezelligheid tijdens en na de wedstrijd, nog meer te genieten. Ondanks de hoeveelheid regen van de laatste weken
lag de baan er prima bij. En rondom bloeiden de zonnebloemen uitbundig. Ondanks de slechte score van deze deelnemer,
was dat een mooie opsteker.

Deelnemer.