Verslag van zondag 13 september, een Animals golfwedstrijd voor het goede doel: Kinderen Kankervrij

18-09-2020 20:54
Afgelopen zondagmiddag heeft het door Bouwbedrijf Friso gesponsorde Dames Golfteam, Dorhout Mees 1, een Animals* golfwedstrijd gespeeld voor de stichting Kinderen Kankervrij. Het team bestond onder andere uit Marianne Timmer, drievoudig Olympisch Schaatskampioen, Wanda Scholten (vaste speelster van Groene Ster en Bedrijfslid Bouwbedrijf Friso) en Hetty Veenstra (dochter van Wanda die regelmatig op de Groene ster golft met haar moeder). Tevens waren er enkele prominente gasten aanwezig zoals Henk Timmer, voormalig doelman van Feyenoord en het Nederlands elftal.

Doel van de wedstrijd was om zoveel mogelijk geld voor het goede doel bijeen te spelen. En dat kon worden gerealiseerd door birdies te scoren. Iedere birdie vertegenwoordigde een door de sponsor bepaalde waarde. Dat scoren is prima gelukt. Door de deelnemers is deze middag € 3000 euro bijeen gegolfd voor de Stichting Kinderen Kankervrij, een prestatie van formaat. Friso Bouwgroep en HJBerg Vastgoed uit Leeuwarden, bedrijfsleden van De Groene Ster, maakten deze middag mogelijk.

De bediening onder leiding van gastvrouw Janke en het eten onder regie van Sijmon was supergeweldig. Daarnaast verdient het secretariaat met Veronique en  Agnita een grote pluim voor hun inzet om dit evenement mogelijk te maken. Het bestuur van de Groene Ster  kan zeer trots zijn op deze medewerkers en alle vrijwilligers van de Groene Ster die zich toch maar altijd belangenloos inzetten.

Waar zouden we zijn zonder al deze lieve mensen?
Geweldig, in een woord.

Jan Wageman
Commercieel directeur

Een uitleg over deze spelvorm kunt u terugvinden op Golf.nl