Mooie birdie van Frans Verhage

18-09-2020 21:53
Donderdag 17 september leek een mooie golfdag te worden. En die voorspelling kwam, voor wat betreft het weer, prima uit. Maar de resultaten bleken helaas niet navenant.Toch waren er weer enkele spelers die, hoewel de omstandigheden in de baan niet geweldig waren veroorzaakt door het vele pas gestrooide zand, zich wisten te onderscheiden.

Frans Verhage, een van de trouwe deelnemers van de Herendagen, smaakte het genoegen een birdie te scoren op hole 10. Ook zijn eindscore, met 16 punten over 9 holes, was prima. Een 2e plaats was een mooie beloning. Charles de Wolff was met 17 punten de topper van de dag in deze wedstrijd. Hij ging er dan ook met de eerste prijs vandoor.

Bij de prijsuitreiking stonden we nog even stil bij het succes van Frans Verhage. Ook de golfshop wilde hem eren en wel door middel van een prachtige groene golf cap van Callaway. Logisch dat het na afloop nog even fijn nazitten was.

Op de foto de Frans Verhage  en zijn “vaste” maten Joop Pottinga en Wim Cath in actie.

Wedstrijdleiding