Geslaagde Golf verrassingswedstrijd voor sponsoren

01-10-2020 15:25

Door de COVID-perikelen lukte het helaas niet de jaarlijkse ¨bedrijvencompetitie¨ en andere thema-wedstrijden zoals de ¨elfsteden-¨, “goes wild-“ en sponsorwedstrijden te organiseren. Dus was het de hoogste tijd om op 25 september 2020 de banden met onze gewaardeerde sponsoren/bedrijfsleden aan te halen en elkaar weer eens (op gepaste afstand) in de ogen  te zien. En elkaar de gelegenheid te geven op informele wijze te netwerken.

Want het bestuur van de LGGS en de commissie Golf en Business waardeert de onvoorwaardelijke steun van onze sponsoren in deze moeilijke tijden. Hoe en waar is dit beter tot uiting te brengen dan op onze eigen golfbaan? En dat dan in de vorm van een ¨Unieke Golf verrassings-wedstrijd”, inclusief diner en wijnarrangement.

De wedstrijd ging naar keuze over 9 of 18 holes met verrassingselementen zoals:

• the neary to the bottle
  • the neary to the line
  • uitholen in een emmer in een bunker
  • enkele holes met alleen een ijzer 7 en een putter, enzovoort, enzovoort.

Voor degene die het meest doeltreffend waren met de neary, longest, bottle en dergelijke, was een leuke prijs beschikbaar. Kortom, uitdagingen genoeg om het toch al moeilijke spelletje nog lastiger te maken.

32 deelnemers hadden zich opgegeven voor de 18 holes- en 10 deelnemers voor de 9 holes wedstrijd. In aantallen iets tegenvallend maar in het kader van Covid juist goed te managen.
Vooraf kregen de deelnemers van de 18 holes wedstrijd een lichte lunch aangeboden en door de baan werden verschillende tussendoortjes geserveerd. De angst dat de weergoden ons in de steek zouden laten, bleek gelukkig ongegrond. Het was prima weer om te golfen.

Voor de beste individuele scores en de beste teamprestatie waren prijzen beschikbaar. Het team van Strukton Worksphere, vertegenwoordigd door de heren L. Holwerda en D.Wisseman, was overall winnaar.

De voorzitter bedankte in zijn slotwoord allen die deze mooie dag mogelijk hadden gemaakt en deed een beroep op de aanwezigen om binnen hun netwerk onze mooie golfclub onder de aandacht te brengen.
Want Golf en netwerken, zo bleek vandaag ook weer, is een prima combinatie.

Alie Saakstra