Slot bibbercompetitie gespeeld op 1 november 2020

09-11-2020 17:48
Na een mooi winterseizoen waarin de bibbercompetitie 2019-2020 werd gespeeld, kwam de slotwedstrijd in zicht. Deze stond gepland voor zondag 21 maart. Helaas ging Nederland in lockdown door de corona crisis en ook de golfbaan werd gesloten!
Geen slotwedstrijd dus, maar de bekers waren al gekocht en gegraveerd!
Na enkele weken konden we het golfspel weer oppakken en konden ook weer wedstrijden worden gepland. De slotwedstrijd werd ingeroosterd op 1 november. De poulewinnaars waren bekend, ook al waren niet alle wedstrijden gespeeld! Toch waren de uitslagen duidelijk: de poulewinnaars konden niet meer worden ingehaald!

Het werd een andere dag dan voorgaande jaren: geen shotgun, maar starten op 1 hole. En na afloop geen warm buffet met bekendmaking van de winnaars van het seizoen en runners up! Wachten op de uitslag die pas in de namiddag kwam via de mail en uitslag op de site.
Wat hadden we een geluk dat we de slotwedstrijd nog konden spelen! Want in de loop van dezelfde week werd bekend, dat er nieuwe corona maatregelen waren afgekondigd en wedstrijden weer werden geschrapt!

Intussen was de inschrijving voor het nieuwe bibberseizoen geopend en met een record aantal deelnemers van 120 golfers gaan we de winter in! Echter, voorlopig nog niet natuurlijk, omdat we alleen met tweeballen door de baan mogen! Maar: er komen betere tijden!

De winnaars in de groep van poulewinnaars zijn geworden Ed van ’t Westende en Koos den Hollander!

De winnaars in de groep van de overige deelnemers zijn geworden: Eric Lagendijk en Freek Ebbinge!

Liesbeth Vrieswijk