Stichting Old Grand-Dad Club Nederland (OGD)

23-12-2020 14:52
Beste golfende opa’s, pake’s,

Stichting Old Grand-Dad Club Nederland (OGD), zoals de officiële naam van deze landelijke vereniging van golfende grootvaders luidt, stelt zich ten doel
  • het organiseren van golfwedstrijden voor OGD-grootvaders
  • het verlenen van financiële steun aan instellingen die kinderen met een verstandelijke of lichamelijke beperking in de gelegenheid stellen (meer) aan sport, spel en beweging te doen
Zelfs in dit Corona jaar heeft de OGD bijna € 90.000,00 aan goede doelen toegekend.
We zouden graag nog meer willen doen, daarvoor hebben we jullie donatie en inbreng nodig.
Weten jullie een project of instelling ten behoeve van lichamelijk en geestelijk gehandicapte kinderen, waar dringend behoefte is aan b.v. een speciale fiets, een pony, een speeltoestel, of wat dan ook, laat het mij weten.

Word donateur
Op dit moment hebben we bij golfclub De Groene Ster 53 golfende donateurs en dat zouden er natuurlijk veel meer kunnen zijn...
Voor degenen die nog geen donateur zijn en meer willen weten, klik op onderstaande link:

Heren kom op, hier wil je toch bij horen …..
Voor meer informatie en/of opgave als donateur kun je me altijd bellen of mailen.
Hele fijne Feestdagen en blijf gezond!!

Club Consul De Groene Ster

Roy Mesken