De Club van Honderd, gebeurt er nog wat?

22-01-2021 20:03

Jazeker wel! Het aantal donateurs van de CvH is sinds onze laatste berichtgeving van 16 oktober 2020 gegroeid met 14 personen. Dat brengt de totaalstand op 40!
Na een aarzelend begin vinden wij dit, ondanks dat we elkaar minder zien en dat we de CvH hierdoor niet op de door ons gewenste manier onder de aandacht konden brengen, toch een heel hoopgevende ontwikkeling.
Het leuke hiervan is dat we dankzij de CvH een begin konden maken met de uitvoering van het tweede punt van ons “stappenplan make-over clubhuis”:  aanpassing van de bar.

De bar bepaalt in hoge mate de looplijnen van de horecamedewerkers en dus de inrichting van het clubhuis. In goed overleg met Janke en Sylvia hebben we de belangrijkste functionele veranderingen kunnen realiseren.
  • Er is een tweede bar-uitgang bijgekomen.
  • De wijnkast is verplaatst naar de voorraadruimte waardoor er meer ruimte is gekomen om gerechten uit te kunnen serveren en het espressoapparaat een betere plaats te geven. De bediening staat nu niet meer met de rug naar je toe, maar kan contact houden met de klant.
  • De kassa is verplaatst naar de andere kant van de bar, zodat je meteen bij binnenkomst of bij het weggaan je financiële verplichtingen kunt afhandelen.
  • Leidingen zijn omgelegd en zoveel mogelijk onder de vloer weggewerkt.
  • Reparatie van door lekkage aangetaste vloer achter de bar (nog in uitvoering).

Wij bedanken onze donateurs, Edword van Cesare InterieurAtelier en tevens lid van onze golfclub voor de deskundige verbouwing en het bestuur voor de financiële ondersteuning.

Werkgroep Hole 19
Wij gaan door! Jullie ook?