Clubmanager

16-04-2021 16:07
Ben jij de schakel tussen onze clubleden, het personeel en het bestuur? Word jij gelukkig van een dynamische en uitdagende managementfunctie en weet jij de bedrijfsvoering van de organisatie te optimaliseren? Dan ben jij de geschikte kandidaat voor de functie ‘Clubmanager’ van Leeuwarder Golfclub de Groene Ster!

Wie zijn wij?
De Leeuwarder Golfclub ligt in het recreatiegebied de Groene Ster aan de rand van Leeuwarden. Het is een bloeiende vereniging waar de leden komen ontspannen, op het terras met elkaar genieten van een hapje en een drankje na de sportieve inspanning van een rondje golf. De kernwaarden van onze vereniging zijn de liefde voor de golfsport, de gezelligheid en de gastvrijheid. Door de explosieve groei van het ledental zijn we van een vereniging uitgegroeid tot een bedrijf met ca 1000 leden, 10 vaste personeelsleden en 120 vrijwilligers.

Wat ga jij doen?
In een hecht team begeleid, ondersteun en werk jij samen met collega’s en vrijwilligers. Jullie zorgen ervoor dat de kwaliteit van de golfsport, gezelligheid en gastvrijheid bij onze leden wordt gewaarborgd. Als manager ben jij aanspreekpunt voor de afdeling horeca, secretariaat en overige vrijwilligers. Jouw rol is het uitdragen van leiderschap op en rondom de golfbaan. Ook het beheer van financiële en facilitaire zaken valt onder jouw takenpakket. Hierbij kun je denken aan budget- en investeringsvoorstellen ten aanzien van het clubhuis. Daarnaast ben je relatiebeheerder voor onze leden en opdrachtgevers. Door jouw commerciële drive zorg je ervoor dat er nieuwe sponsoren aangetrokken worden en bedrijfsevenementen bij ons worden georganiseerd.

Wat vragen wij?
Jij hebt oog voor zowel onze leden als collega’s. Jij bent flexibel, dienstverlenend, stressbestendig, commercieel, geduldig en overtuigend. Naast deze persoonlijke eigenschappen, beschik jij over:
  • HBO werk en denkniveau (een afgeronde bachelor ‘International Hotel & Hospitality Management’ strekt tot aanbeveling);
  • minimaal 5 jaar werkervaring in een leidinggevende functie;
  • ruime werkervaring in de horeca;
  • kennis van administratieve (salaris-)systemen;
  • affiniteit met en kennis van de golfsport.
Wat bieden wij?
Een afwisselende baan met een grote verantwoordelijkheid binnen een groeiende organisatie. Wij bieden een breed takenpakket dat beroep doet op jouw kwaliteiten. Daarnaast bieden wij:
  • Een jaarcontract met overgang naar een vast dienstverband bij goed functioneren;
  • flexibel in te delen arbeidstijden, vanaf 28 tot 36 uur per week;
  • een marktconform salaris volgende de CAO Golfbranche, schaal 6
  • vrijstelling van contributiebijdrage voor de golfbaan;
  • pensioenregeling.
Solliciteren?
Ben jij die manager die gelukkig wordt van een dynamische en uitdagende leidinggevende functie? Stuur dan jouw sollicitatiebrief en CV uiterlijk voor 3 mei naar Marie Claire Bartmann (secretaris@leeuwardergolfclub.nl ) zodat wij snel met jou in contact kunnen komen. Voor vragen of meer informatie over de functie kun je ook terecht bij Jan Geertsma op 06-53 54 62 64 of via voorzitter@leeuwardengolfclub.nl.