Herinrichting clubhuis

24-09-2021 16:51

Eindelijk is het te zien! Naar een idee en met advies van een interieurarchitect hebben we de herinrichting vorm kunnen geven.
Er is gekozen voor de offerte van bedrijfslid De Tijd Wonen om stoelen, (bar)tafels en banken uit te zoeken en samen te stellen. Aan weerszijden van de plantenbakken zijn banken en bartafels geplaatst. De rest van de ruimte hebben we opgevuld met tafels, stoelen en 2 kleinere banken die haaks op de andere banken staan. Het geheel is uitgevoerd in licht eiken tafelbladen op zwarte poot, stoelen en banken in 2 kleuren, petrol en groen.

Zien is geloven en mooi dat een aantal nieuwe donateurs zich gemeld hebben bij de Club van Honderd en al bestaande donateurs nogmaals een donatie hebben gedaan. Er zijn nu 60 leden en we streven nog naar veel meer!
Voor de donateurs van de CvH hebben we een Crazy Match georganiseerd met een mooie deelname van 29 mensen. Wat een plezier hebben we gehad. Volgend jaar hopen we nog veel meer leden voor deze maffe wedstrijd uit te nodigen.
Zie het hilarische verslag van de winnaars.
Na afloop was er nog een Crazy Schilders-event. Binnenkort is hier ook een verslag van te lezen.

En wat was het mooi om met z’n allen bij elkaar te zitten voor de prijsuitreiking in het vernieuwde clubhuis.
De nieuwe banken dragen ook bij aan de verbetering van de akoestiek, hebben we gemerkt. Een mooie meevaller.
Van de plantenbakken, die gevuld worden met kunstplanten, zien we nu alleen nog de bovenkant. Uit praktische en financiële overwegingen is bewust voor kunstplanten gekozen.

Waar is het oude meubilair
Het oude meubilair is verkocht en heeft €900,- opgeleverd. Een clublid heeft zijn dochter blij gemaakt met een tafel, 6 stoelen en 10 barkrukken om haar nieuwe bedrijf mee in te richten. De meeste stoelen krijgen een tweede leven in de Cambuurbar.
De stamtafels zijn er nog. We zijn bezig daar een bestemming voor te vinden.

Hoe verder
De verkoop van de meubelen is weer een mooie start om het lichtplan te gaan uitvoeren.
Het bestuur van de golfclub en het bestuur van de Stichting zijn bereid een aanzienlijke bijdrage te leveren aan de door ons gewenste overstap naar duurzame, flexibele verlichting. Maar we zijn er nog niet!

Oproep
We hebben de huidige leden gevraagd ambassadeur te zijn voor de CvH. Laat je overhalen en wordt ook lid van de Club van Honderd. Zo willen we ook graag een nieuwe loungehoek. Een kant en klaar plan hiervoor hebben we al, maar helaas nog geen sponsor….

Samen met jullie doen we leuke dingen voor de club!

Werkgroep Hole 19
 Groet Marijke