Een woord van dank

28-09-2021 14:02
Een woord van dank van Jan Wageman en namens Friso Bouwgroep uiteraard.

Afgelopen vrijdag hebben wij een prachtige dag en avond gehad  wat betreft de golfwedstrijd, clinic en avondprogramma.
Dit was tevens ook mijn afscheid, samen met de relaties van Friso, vele dierbaren en collegae.

De organisatie is  gestart mede door een prima gesprek met de voorzitter, die alle medewerking verleende om Friso een fijn gevoel te geven bij hun 75 jaar bestaan.
Friso heeft ook de bedrijvencompetitie 2021 gesponsord.
De samenwerking tussen Friso en Groene Ster voor de  “grote feestdag”  24 september  ging fantastisch!

De complimenten voor Andrea Waalkens en Jan Heidstra,  onder professionele leiding van Martin van der Schans, de nieuwe manager en al diegenen, die ook betrokken waren bij de maandenlange organisatie, wil ik hiervoor hartelijk danken.
Ik kan ze niet allemaal noemen  maar het is gewoon een warm, mooi, deskundig en klantgericht team waar je je thuisvoelt.
Onze pro’s o.l.v Martin Wedema en Ricardo  Lodder hebben een geweldig clinic parcours opgesteld, super!
Wist u trouwens dat de samenwerking tussen Friso en De Groene Ster Leeuwarden twee jaar geleden een verliefd stel heeft opgeleverd? Ricardo kan u hier alles over vertellen, wie weet heeft het afgelopen vrijdag weer een verliefd stel opgeleverd, want de dames van VC Sneek waren weer ruimschoots aanwezig. Ook de catering o.l.v de altijd hardwerkende Janke en Sylvia  was, zoals gewoon,  weer geweldig en uiteraard onze “kookafdeling”  o.l.v van de altijd bescheiden  maar bezielende leiding van de chef kok was weer uitmuntend.
Wat hebben we veel complimenten gekregen over het heerlijke eten en bediening, grote klasse!
Maar ook het secretariaat  en diegenen die de golfbaan onderhouden  verdienen dezelfde complimenten.

Beste voorzitter:
Wat zal je trots zijn op dit complete Groene Ster Team - niemand uitgezonderd.
Maar ook jij verdient een compliment.
Jij hebt het startsein gegeven dat Friso zich bekend mocht maken op De Groene Ster Leeuwarden.
Mijn oprechte dank hiervoor.
Misschien ben ik mensen vergeten te bedanken alvast mijn excuses hiervoor.

Ik en Wanda en onze kinderen en kleinkinderen  zullen altijd de Groene Ster trouw blijven.
Ik ben er trots op dat Alie saakstra op mijn afscheidsfeestje mijn assistente wilde zijn;
mensen als Alie en haar man zijn onmisbaar voor een club zoals De Groene Ster.

Beste Voorzitter en Bestuur, HET COMPLETE TEAM Groene Ster  moeten we met ons allen koesteren.

Namens Friso Bouwgroep,
Jan Wageman