'Senioren-ochtend' - nieuwe opzet

22-10-2021 11:08
Zoals bij meerdere takken van sport kent ook de golfsport leden in alle leeftijdscategorieën. In de golfsport ben je een senior als je 50+ bent!
Een heel veel gehoorde opmerking is: ik hoor nog niet bij de seniorengroep ook al ben ik 50, 60, 70 jaar of ouder. Ik voel mij nog geen senior!! En dus doe ik ook niet mee aan de wedstrijden die voor de groep worden georganiseerd!!
Als seniorencommissie hebben wij besloten dit anders aan te pakken.
We noemen het geen seniorenwedstrijd meer, maar een seniorenochtend! Een ochtend waarop we met een leuke groep een rondje golf gaan spelen en gezellig gaan nazitten.

We spelen geen wedstrijd om punten individueel te vergaren, maar gaan andere spelvormen gebruiken. Zoals Texas Scramble, een variatie op Yellow Ball, een 3-kleuren rondje of iets dergelijks. (er is vast nog meer te bedenken!)
Een rondvraag onder de deelnemers van de laatste seniorenochtend in oktober heeft ons ervan overtuigd, dat dit de instemming en zelfs voorkeur heeft van de “senioren”!

Daarom de volgende oproep: zit je in onze leeftijdscategorie en voel je wel iets voor deze opzet? Geef je dan op voor de seniorenochtend op maandag 8 november vanaf 11:00 uur op West. Wij willen graag Texas Scramble spelen over 9 holes en daarvoor zijn toch redelijk veel deelnemers nodig om een leuke indeling te kunnen maken!

Ook startende golfers worden van harte uitgenodigd mee te gaan doen. Een ideale gelegenheid om nieuwe mensen te leren kennen!

Graag tot ziens op maandag 8 november!!

Namens de seniorencommissie
Liesbeth Vrieswijk