Alweer de laatste TGIF van 2021 en dan van de oranje tee.

04-11-2021 10:42
Het was weer een topmiddag, veel deelname 7 dames en 33 heren, mooi weer en net voor donker binnen. En wat blijkt het dan lastig, je krijgt weinig slagen mee, dus je moet heel secuur zijn!
Nadat de laatste flight binnen was nog een half uurtje kletsen en borrelen voor we gezamenlijk de overheerlijke spareribs konden verorberen, van onze kok Simon.
Tussendoor kon de prijsuitreiking plaats vinden, maar voor ik dat aan het papier toe vertrouw nog wat cijfertjes. Totaal hebben er 195 (waarvan velen meerdere keren) aan de TGIF-wedstrijden mee gedaan. En het worden er elk jaar meer, dus dit geeft wel blijk van een behoefte! De wedstrijden worden gesponsord door Krikke Vlees Specialiteiten uit Grou, en door HZPC verzorgd door Andrik Waalkens, zeer veel dank daarvoor heren!! Het starten rond 2 uur en nadien met zijn allen gelijktijdig aan het diner is een supergezellige formule.
Dit jaar in de reguliere wedstrijden werden er 25 birdies en 1 eagle geslagen. En de laatste wedstrijd van oranje werden er maar liefst 31 birdies (waarvan Freek v D en Freek E er elk 4 hadden) en 3 eagles geslagen, door Rein Baarsma, Andrik Waalkens en Bertjan Bruin.  Dan de uitslag, bij de dames was Ineke Kijlstra de beste met 31 stbf, zij kreeg een mooi kookboek. Bij de heren nr 4 en 5 met 35 stbf Freek van Dijk en Joost Bronger, ook voor hen het kookboek. Als 3e ook met 35 stbf Hardy Bork, en 2e met 37 stbf Donald Visscher voor hen een vlees waardebon. En de winnaar met 39 stbf was Freek Ebbinge en voor hem was er de dikke rollade.
Rest mij nogmaals te danken voor de sponsoring, de horeca, de wedstrijdleiders en marshalls.
En met dit stukje de afsluiting van het seizoen, hopelijk kan ik Krikke en HZPC weer voor een jaar strikken, zodat we ook in 2022 deze prachtige wedstrijd weer op de kalender kunnen zetten! Een fijne herfst- en winterperiode toegewenst en tot ziens begin mei 2022!!
At Your Service, Freek E