Een onverwachte dikke meevaller voor de golfclub

25-11-2021 21:10
In onze laatste update over de herinrichting van het clubhuis (dd 24 september) deden we een oproep de beoogde nieuwe loungehoek te sponsoren.
We kunnen het zelf nog amper geloven, maar de sponsor diende zich spontaan aan, en wel in de persoon van: Ria Timmerman.
Wat een genereus, ik zou haast zeggen Ria-nt, gebaar! Dank hiervoor!

Natuurlijk is onze werkgroep onmiddellijk aan de slag gegaan om het plan verder vorm te geven. Volgende week komen er stoelen op zicht, zodat we kunnen passen en meten en ons een mening kunnen vormen. We gaan er een mooi sfeervol geheel van maken met stoelen/banken, tafeltjes, verlichting en vloerkleed.
Helaas zal het in verband met de lange levertijden niet voor de Kerst klaar zijn.

Ondertussen werken we ook hard aan het lichtplan waarvan wij hopen dat dit binnen afzienbare tijd gerealiseerd kan worden. Maar ook hier kunnen levertijden een rol spelen.

Vanzelfsprekend zijn nieuwe donateurs/sponsoren nog steeds welkom, de CvH heeft nog meer leuke ideeen en plannen voor het clubhuis en 'het pleintje' voor de golfshop.

Werkgroep Hole 19