Old Grand Dad Club zoekt nieuwe donateurs

28-12-2021 10:17
Beste golfende opa’s en pake’s,

Het jaar is bijna ten einde en dus is het tijd voor diepere gedachten en goede voornemens!!!

Voor wie het nog niet weet….
De stichting Old Grand Dad (OGD) stelt zich tot doel, waar mogelijk, projecten ten behoeve van lichamelijk en/of geestelijk gehandicapte kinderen te ondersteunen.

Ook in dit Corona jaar is er door de OGD meer dan € 121.000,- aan goede doelen toegekend.

Maar…, we willen nog veel meer doen.
Om ervoor te zorgen dat de doelstelling van de OGD kan worden bereikt hebben we echter wel jullie inbreng en donatie nodig.
Weten jullie een project of instelling ten behoeve van lichamelijk en/of geestelijk gehandicapte kinderen, waar dringend behoefte is aan b.v. een speciale fiets, een pony, een speeltoestel, of wat dan ook… laat het mij weten.

Binnen onze golfclub zijn 53 Opa’s/Pake’s donateur van de stichting Old Grand Dad…
EN DAT KAN NATUURLIJK VEEL BETER…..

Ben je wel opa/pake, maar nog geen donateur?
Klik op onderstaande link en zie wat de stichting Old Grand Dad doet en ook voor jou kan doen.
Je vindt hier informatie over de gedane schenkingen, de wedstrijden voor donateurs en misschien brengt het je op een idee voor een goed doel.

www.oldgranddad.nl

Heren kom op, hier wil je toch ook bij horen…..
Voor meer informatie en/of opgave als donateur kun je me altijd bellen of mailen.

Alvast een goede jaarwisseling, blijf gezond en denk om de handjes..!!

OGD Club Consul LGC De Groene Ster
Roy Mesken