GOLFMAATJE GEZOCHT

06-07-2022 11:36
Een paar maanden geleden is de groepsapp “golfmaatje gezocht” in het leven geroepen. Inmiddels hebben zo’n 50 leden zich aangesloten bij deze app. Het is hoog tijd dat er wat meer bekendheid aan wordt gegeven, want hoe leuk is het niet om samen een rondje te golfen. Met behulp van deze app kan je andere golfers leren kennen. Het maakt niet uit of je een beginnende golfer bent of al héél lang lid bent. Het mes snijdt hierdoor aan veel kanten:
-Je leert andere leden van de club kennen
-Je leert van elkaar
-Last but not least: optimaal gebruik van de baan
Dus…Vergroot je netwerk, meld je aan bij deze app. Hoe meer deelnemers, des te meer kans om een nieuw golfmaatje te treffen.
Aanmelden voor de app kan bij John Grotenboer, tel. 0625443827, jpgrotenboer@gmail.com, of Irma Heidstra, tel. 0644068710, irmaheidstra@hotmail.com.
Irma Heidstra