Verslag van De Elandcup

30-06-2022 10:35
Onder prachtige weersomstandigheden gingen mijn flightgenoot Yvonne M.  en mijn persoon naar hole 6. Op deze hole scoorde ik direct 4 pnt.,dat geeft de burger moed!
Soms verschenen er hele donkere wolken aan de hemel, maar het bleef droog en er stond geen wind. We zagen een prachtige zonsondergang en nog hele jonge scholeksters op de baan, is wat anders dan dat je een wilde gans met zes jongen ziet lopen!
Met mijn leuke flightgenoot speelde ik als een tierelier. Tot driemaal buiten de green een put, ja dat telt lekker op.
We kwamen om 22.20 uur weer bij het clubhuis, kregen de opdracht om direct ons voorgerecht te nemen. Om 23.30 uur afrekenen,want het alarm van het clubhuis ging om 24.00 uur af. Toen kregen we de uitslag van de wedstrijd te horen, Froukje Wijbenga de eerste prijs met 23 pnt. Denise Vrakking tweede 22pnt en als derde Wendy Hoekstra ook 22pnt. Chapeau dames!
De eerste heer, A.v.d.Kooi, had 19 pnt gescoord!

Door de baan een paar heerlijke hapjes en een ciderdrankje en een lekker souper op het terras, het was heel sfeervol op het terras met vuurkorf en kaarsen.
Bedankt Sijmon en het bedienend personeel en natuurlijk de organisatie, Nelly Kolk!

Groet,
Froukje W. v.d.Meij