Handicart wedstrijd 2022

02-08-2022 11:53
Zondag 24 juli werd na lange tijd weer een handicart wedstrijd georganiseerd.  45 Deelnemers hadden zich opgegeven.
Bij deze wedstrijd gaat het naast de sportieve prestaties en het sociale aspect ook om het goede doel: De handicarts.
Alle deelnemers betalen 5 euro en kunnen voor 2,5 euro ballen kopen waarvan 2 mogen worden gebruikt voor een Mulligan. Verschillende hebben vooraf prijzen beschikbaar gesteld en dit wordt enorm gewaardeerd!
De nummers een en twee mogen meedoen met de landelijke handicart wedstrijd in Havelte op 29 september a.s. dit zijn Petra en Freek.

Uiteindelijk werd door de deelnemers ruim 500 euro opgebracht en dit geld komt direct ten goede aan de handicarts van de Groene Ster.
Er werd hard gestreden om de handicartbeker , zelfs uit Veendam waren deelnemers aan deze wedstrijd naar Leeuwarden gekomen.
De uitslagen waren als volgt: 1e prijs netto: Petra Driessen, 2e:Freek Ebbinge, 1e prijs bruto: Frederik van Gemert.

Daarnaast bleken er voldoende prijzen te zijn gedoneerd zodat iedereen een prijs had.
Tijdens de prijsuitreiking werd Ed Wapstra nog bedankt voor zijn jarenlange inzet en hij zal binnenkort een passend cadeau van de nieuwe commissie in ontvangst kunnen nemen. De wedstrijdleiding was in handen van Joost Schepman waarnaast wij aan de wedstrijdtafel mochten zitten en het is leuk om van hem te horen hoe de beginjaren van onze club zijn geweest en hoe het idee is ontstaan om de Groene Ster op de huidige locatie te realiseren. Joost bedankt!

Los van deze wedstrijd zijn er ook leden die donateur zijn en een bedrag overmaken. Mochten mensen hierin geïnteresseerd zijn dan kan men contact opnemen met het secretariaat en doorgeven welk bedrag men wil doneren, het secretariaat stuurt dan een nota voor dit bedrag. Ook is het mogelijk een logo van een bedrijf op de handicarts te plaatsen, Martin van der Schans is hierin het aanspreekpunt.

Al met al een bijzonder geslaagde dag met schitterend weer en wij bedanken iedereen voor de komst en hopelijk tot volgend jaar!

Paul Bögels
Jan Willem Schimmel