Kennismakingsdag 10 september

16-09-2022 15:27
Onder prima weersomstandigheden bezochten 26 deelnemers zaterdag 10 september onze club. Na een kopje koffie en het welkomstwoord vertrokken de deelnemers naar de oefenfaciliteiten. Daar gaf pro Martin Wedema uitleg over de verschillende clubs en vertelde iets over het handicapsysteem. Vervolgens demonstreerde hij enkele slagen met ijzer7 en de driver. De deelnemers mochten daarna in groepjes de swing, het chippen en putten oefenen.  Ook het spelen van de Par-3 baan was onderdeel van het programma. De stemming bij de nazit op het terras was geanimeerd. Deelnemers kregen een informatiepakket en konden bij het aangeboden drankje nadere vragen stellen. Enkele deelnemers meldden zich aan voor het all-in-one pakket; een aantal was enthousiast maar moest nog even afstemmen met het thuisfront of besloot eerst nog gebruik te maken van het aanbod om 4 lessen te nemen voor zich definitief aan te melden als lid.
Ledenwerving blijft belangrijk en daarom ook een woord van dank aan onze leden/ambassadeurs van de club: Emmy, Christien, Hilda, Petra, Helen, Donald en Ton die de deelnemers enthousiast begeleidden bij hun kennismaking met de golfsport en onze club.