Word lid van stichting Old Grand Dad

20-12-2022 12:48
Beste golfende Opa’s / Pake’s ,

Het oude jaar is bijna ten einde en dus tijd voor diepere gedachten en goede voornemens!
Voor wie het nog niet weet…. De stichting Old Grand Dad (OGD) stelt zich tot doel, waar mogelijk, projecten ten behoeve van lichamelijk en/of geestelijk gehandicapte kinderen te ondersteunen.

Schenkingen in 2022
Ook dit jaar is er door de OGD aan instellingen voor meer dan € 121.000 aan goede doelen toegekend.
Na contact met een van onze leden, Wendy Zuidema-Haans, is ten behoeve van de stichting Maeykehiem in Langweer een aanvraag gedaan voor een bijdrage in de aanschafkosten van een speciale duo-fiets. De OGD heeft hiervoor een bedrag van € 3.500 beschikbaar gesteld. Goed nieuws dus!!

Maar we willen graag nog veel meer doen.
Om ervoor te zorgen dat de doelstelling van de OGD kan worden bereikt hebben we jullie inbreng en donatie nodig. Weten jullie een project of instelling ten behoeve van lichamelijk en/of geestelijk gehandicapte kinderen, waar dringend behoefte is aan b.v. een speciale fiets, een pony, een speeltoestel, of wat dan ook… laat het mij weten.

Word ook lid van OGD
Binnen onze golfclub zijn nu 58 Opa’s / Pake’s donateur van de stichting Old Grand Dad…EN DAT KUNNEN ER NATUURLIJK VEEL MEER WORDEN.
Ben je wel Opa / Pake, maar nog geen donateur?
Klik dan op onderstaande link en zie wat de stichting Old Grand Dad doet en ook voor jou kan doen. Je vindt hier informatie over de gedane schenkingen, de wedstrijden voor donateurs en misschien brengt het je op een idee voor een goed doel.

www.oldgranddad.nl

Noteer het alvast..
Op donderdag 25 mei 2023 vindt wederom de Old Grand Dad club wedstrijd plaats op de Groene Ster. Alle heren kunnen hieraan meedoen, echter alleen donateurs van de OGD maken kans op deelname aan de Regio wedstrijd die wordt gehouden op maandag 17 juli 2023 op de baan van Semslanden.

Heren kom op, hier wil je toch ook bij horen…..
Voor meer informatie en/of opgave als donateur kun je me altijd bellen, appen of mailen.
Alvast fijne kerstdagen, een goede jaarwisseling en blijf gezond en warm..!!

OGD Club Consul De Groene Ster
Roy Mesken
(contactgegevens zijn te vinden in de ledenlijst)