Doe mee aan de handicartwedstrijd en steun St. Handicart

13-08-2018 08:00
Op zondag 26 augustus wordt op onze baan weer de jaarlijkse handicartwedstrijd gespeeld. Deelname staat open voor alle leden van onze club.
Dus voor “gewone” leden, maar ook voor registratieleden en donateurs.
Voor het kleine bedrag van €5,- doet u mee met deze wedstrijd, waarbij de opbrengst voor het goede doel is: De Stichting Handicart.
(Registratieleden betalen, buiten het inschrijfgeld voor deze wedstrijd, het speciale greenfeetarief van € 30,- i.p.v. €58,50).
Mooie prijzen
De Handicartcommissie heeft veel sponsoren bereid gevonden prijzen ter beschikking te stellen.
Verder kunt u ook een z.g. mulligan kopen voor € 2,50 per stuk (max. twee per deelnemer), vandaar dat deze wedstrijd non qualifying is.
De winnaar en de runner up van de wedstrijd (mits donateur van de Stichting Handicart) worden uitgenodigd om onze club, als koppel, te vertegenwoordigen op de regiofinale Noord Oost 2018 die plaatsvindt op vrijdag 21 september op golfclub Havelte. De landelijke finale wordt gehouden op donderdag 4 oktober op Golfclub Anderstein te Maarsbergen. De beste zes koppels van iedere regiofinale plaatsen zich voor deze finale.
Kijk voor meer informatie over de St.Handicart naar de volgende video.

Veel deelname gewenst op 26 augustus
De commissie Handicart rekent op veel deelname, immers de opbrengst van deze wedstrijd gaat naar de Stichting Handicart. Ook onze club profiteert van een hoge opbrengst, want ook wij zijn voor onze handicarts afhankelijk van de Stichting Handicart. De handicarts worden gefinancierd uit de opbrengst van deze wedstrijd, de opbrengst van het gebruik van de ons beschikbare handicarts en is verder afhankelijk van het aantal donateurs dat van onze club lid is. Dus hoe meer donateurs onze club heeft, des te groter is de financiële bijdrage van de stichting aan onze club. U kunt zich voor deze wedstrijd op de gebruikelijke wijze opgeven via Egolf4U.