Procedure gratis spelen bij 4 Sterren Golfclubs

16-10-2017 15:47

Hoe reserveer je een starttijd bij één van de andere clubs?
  • Het belangrijkste is, dat u een starttijd dient te reserveren bij het secretariaat van één van de andere clubs. Dit dient vroegtijdig telefonisch of via een reserveringsformulier te geschieden. Het liefst minimaal 1 dag van tevoren. Een starttijd voor een weekenddag dient u dus vóór het weekend te hebben gereserveerd. U kunt dus niet op de bonnefooi naar de andere baan rijden om het aldaar “te regelen”. Normaliter zijn de secretariaten alleen bezet tijdens kantooruren, denk daar aan. De telefoonnummers van de secretariaten zijn:
    GC De Compagnie: 0598 – 62 52 72
    GC Havelte: 0521 – 34 22 00
    ​GC Zwolle: 038 – 453 42 70
  • Ter controle hebben de secretariaten inzicht in elkaars ledenbestanden.
  • Deze speelmogelijkheid geldt alleen voor normale leden en niet voor z.g. registratie-, buiten- en theeleden. Als u b.v. vrienden wilt meenemen die niet aan de criteria voldoen, geldt deze mogelijkheid niet voor hen.
  • U kunt op de andere clubs ook deelnemen aan wedstrijden met uitzondering van NGF-competitie en clubkampioenschappen.
  • De overeenkomst geldt normaliter voor gelijktijdig maximaal 2 flights van 4 vier personen per dag. De clubs kunnen hier echter soepel mee omgaan, al naargelang de situatie.
  • Het tassenlabel geldt alleen op de home course. U krijgt van de club waar u gaat spelen kosteloos een greenfeelabel. Vraag bij de telefonische reservering waar u het greenfeelabel dient af te halen. Zonder geldig greenfeelabel heeft u geen toegang op de andere baan.
  • Als besturen gaan we uit van een redelijk gebruik van de regeling in de geest van de afspraken. Ongepast of oneigenlijk gebruik zal worden gemonitord en desgewenst bestraft.