Open dag Leeuwarder Golfclub De Groene Ster erg goed bezocht!

30-04-2018 16:11
"Wat is het hier ontzettend mooi" hebben we veel gehoord zaterdag de 21e april tijdens de open dag op de Leeuwarder Golfclub De Groene Ster.
Vooral de mensen die met zo’n leuk golfkarretje mee door de baan gingen keken hun ogen uit. De vele vijverpartijen en het mooie uitzicht was een hele prettige verassing voor eigenlijk alle bezoekers.
Maar ook zelf ballen slaan op onze driving range staat altijd garant voor veel plezier. En dan maakt het niet uit of je jong of oud bent, als er een goede bal geslagen wordt voelt iedereen zich even Tiger Woods.
Dit soort open dagen worden natuurlijk met een reden georganiseerd. We willen zoveel mogelijk mensen kennis laten maken met de golfsport. En, we willen er graag nieuwe leden bij!
En als je nu zelf al een tijdje twijfelt om te beginnen, of je speelt al en hebt een kennis die al jaren twijfelt, dit is het moment. Beginnen is bij ons nog nooit zo goedkoop geweest.
Als je kiest voor ons “All-in-One” Actiepakket krijg je maar liefst €990,00 korting en leer je niet alleen golfen maar mag je de rest van het jaar onbeperkt spelen voor maar €550,00
Dus doe eens gek en ga er gewoon voor. En kom bij ons lekker buiten spelen en neem je vrienden en vriendinnen gezellig mee!