Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG)

22-05-2018 13:37
Het bestuur is de afgelopen tijd druk bezig geweest de persoonsgegevens die de golfclub en de daarmee gelieerde stichtingen onder haar hoede heeft, of de persoonsgegevens die de golfclub door derden laat verwerken, AVG proof op te slaan en te (laten) verwerken.
Het betreft Europese regelgeving die uiterlijk 25 mei a.s. door personen of rechtspersonen die persoonsgegevens opslaan of (laten)verwerken in hun administratie doorgevoerd moet zijn.
Een van de gevolgen van de AVG is dat elke rechtspersoon, zoals een vereniging of stichting, een privacy-policy moet hebben. De privacy-policy van onze vereniging en de daarmee gelieerde stichtingen kunt u vinden onder Beleidsplannen en Reglementen onder het voor leden toegankelijke gedeelte van de website.