Enquête Players 1ste en de AVG

11-07-2018 08:14
Verleden week nog hebben wij u in kennis gesteld dat wij in zee zijn gegaan met Players 1ste, een Deense enquête-tool die wordt ondersteund door NVG en NGF, waarmee wij als bestuur proberen te achterhalen hoe alle leden over de verschillende dienstgebieden oordelen, zodat wij gericht beleid kunnen maken om de kwaliteit van onze club te verbeteren. De enquête wordt op 3 momenten verstuurd onder steeds 1/3 deel van alle leden, zodat na een jaar alle leden de enquête eenmaal hebben ontvangen. De enquête zal rechtstreeks vanuit Players 1ste toegang krijgen tot ons ledenbestand.
Met het oog op de bescherming van uw persoonsgegevens willen wij als bestuur benadrukken dat de uitwisseling van gegevens op alle manieren voldoet aan de nieuwe AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). Zo is er een verwerkersovereenkomst gesloten met Players 1ste en zijn alle benodigde beveiliggingsmaatregelen getroffen in samenwerking met de NVG en de NGF. Deze verwerkersovereenkomst waarborgt dat Players 1ste niet méér met de gegevens mag doen dan hetgeen met de NGF is overeengekomen, namelijk enkel gebruiken in het kader van het opmaken en versturen van de enquêtes.
U kunt het bericht van Players 1ste  dan ook met een gerust hart openen en wij hopen dat alle leden de enquête zullen invullen. Zodra de uitslagen bekend zijn, zullen wij u informeren over de belangrijkste uitkomsten en mogelijke acties die wij daarop zullen gaan inzetten.

Wijnand Reumer