Ed en Lineke clubkampioenen Mixed Foursome

17-10-2018 09:55
In het weekend van 13 en 14 oktober werd het clubkampioenschap Mixed Foursome gehouden. Onder weersomstandigheden die voor deze tijd van het jaar voor Alicante normaal zijn werd duidelijk dat er van een groot verschil in niveau sprake was, waardoor enige spanning achterwege bleef. In totaal deden 16 mixed koppels mee. Vanwege dit aantal had de wedstrijdleiding besloten dat er geen sprake was van een z.g. cut en dat alle paren ook zondag aan de bak moesten. Zoals bij clubkampioenschappen gebruikelijk is, werden alleen de nummers 2 en 1 naar voren geroepen door onze secretaris en vicevoorzitter Wijnand Reumer. Uit handen van de wedstrijdleidster van zondag, Tine Rauwé, ontvingen zij bloemen. Als eerste de nummers 2 van dit clubkampioenschap Nicky Isles en Thierry de Vreeze. Zij hadden 10 slagen minder nodig dan de nummers 3. De winnaars hadden op hun beurt weer 10 slagen minder nodig dan de nummers 2 en werden daarmee clubkampioen. Het zijn Lineke Pluimgraaf en Ed van 't Westende die hun status van Nederlands Kampioenen in deze discipline duidelijk onderstreepten. Uit handen van Wijnand Reumer ontvingen zij de wisselbokaal. Proficiat!

Onderstaand de kampioenen; Ed en Lineke.

Onderstaand de nummers 2; Nicky en Thierry.