Nieuwe en oude golfregels

04-12-2018 17:06
Sinds het ontstaan van golf zijn er steeds meer (ingewikkelde) regels ontwikkeld met als gevolg dat de regels inmiddels zo uitgebreid en specifiek zijn dat veel golfers het figuurlijke 'bos door de bomen' niet meer zien. Tijd dus voor minder regels, maar ook duidelijkere regels om de golfer te helpen.
Regels zijn belangrijk maar moeten niet doorslaan, een positieve ontwikkeling is dat steeds meer regels gaan vereenvoudigen met als voornaamste doel het golfspelletje sneller en vooral leuker te maken. De nieuwe golfregels zullen ingaan op 1 januari 2019.

We willen u graag voorbereiden op deze stap! In de maand december nemen we via Off Course een aantal belangrijke regels met u door. Op woensdag 9 en 16 januari 2019 om 19,30 uur verzorgen wij informatieavonden en vertellen we graag meer over de nieuwe golfregels.

Opgave is verplicht en de deelname is beperkt tot maximaal 50 personen per informatieavond.
U kunt uw deelname mailen naar info@leeuwardergolfclub.nl, met daarin uw LID-code en/of V-code voornaam en achternaam en welke informatieavond u wilt deelnemen. Aansluitend bevestigen wij per mail uw deelname.
Ook kunt u op werkdagen tussen 9.00 uur en 15.00 uur uw deelname kenbaar maken op het secretariaat, op de balie liggen de inschrijflijsten.
Beide avonden vinden plaats in ons clubgebouw, u bent vanaf 19.10 uur van harte welkom, de koffie staat voor u klaar.

Wij hopen op uw komst!

Regel- & Handicapcommissie