Oprichting Werkgroep Zonnepanelen

10-12-2018 11:50
De laatste tijd zijn zonnepanelen meer dan eens genoemd, zowel in ALV als in de ”wandelgangen".
Ook intern het bestuur hebben we daar ook meermaals naar gekeken, maar t.g.v. het ontbreken van expertise en m.n. beschikbare tijd komt er maar geen schot in.
Daarom lijkt het bestuur het een goede zaak om voor dit onderwerp een projectgroep in het leven te roepen. Deze projectgroep kan dan kijken naar de diverse mogelijkheden.
Te denken valt ook aan het verhuren van onze daken bij een bedrijf als b.v. Groenleven. Groenleven plaatst zonnepanelen op gehuurde daken met behulp van subsidie (SDE).
Het bedrijf of instantie waar de zonnepanelen worden geplaatst hoeft op die manier geen grote investering te plegen, maar vangt voor b.v. 1.000 m2 wel enkele tig-duizenden euro’s aan huuropbrengst per jaar.
Dus . . . . welke leden vinden zich deskundig genoeg en hebben de nodige tijd en zin om deze werkgroep gestalte te geven?
Gegadigden kunnen zich per e-mail aanmelden bij onze secretaris, Wijnand Reumer, op e-mailadres: secretaris@leeuwardergolfclub.nl