Handicart? Voortaan alleen na inlog met pas of app aan de balie.

08-01-2019 14:41
Vanaf 8 januari 2019 kun je je handicart alleen nog afrekenen met je (geldige) handicart pas met chip.
Door je pas op de Handicart terminal bij de horeca te leggen, registreer je het gebruik van de Handicart.
Begin van de maand krijg je van de Stichting Handicart een overzicht van alle rondes en bijbehorende factuur toegestuurd. Meer uitleg vind je in dit artikel onder ‘Facturatie’.

Reserveren
De handicart voor je ronde kun je zoals gebruikelijk telefonisch of bij de horeca blijven reserveren. Wij kiezen ervoor de reserveringen niet via ‘Mijn Handicart’ te laten lopen.
Speel je op een andere baan, die de onlinereserveringsmogelijkheid wel open heeft staan, dan kun je via de app of ‘Mijn Handicart’ een reservering maken.
Bij aankomst op die golfclub moet je ook daar je reservering bevestigen op hun terminal met je pas of via de app en QR-code. Klik hier voor een filmpje dat laat zien hoe eenvoudig dat gaat.

Facturatie
Stichting Handicart gaat voortaan direct met je afrekenen. De facturatie verloopt als volgt:
  1. Iedere keer dat je een ronde hebt gereden in een Handicart op onze baan en op steeds meer andere golfbanen krijg je van de Stichting Handicart een email waarin wordt gemeld dat zij een rondje hebben doorgekregen. (Deze melding kan op je verzoek ook worden stopgezet).
  2. Aan het begin van de maand krijg je een totaaloverzicht van alle rondes toegestuurd en de bijbehorende factuur voor de kosten van de door jou gereden rondes in de afgelopen tijd.
  3. Mocht het overzicht niet kloppen dan hoort de Stichting Handicart dat natuurlijk graag. Je kunt dan een email sturen naar secretariaat@handicart.nl
  4. Na ontvangst van de factuur worden de kosten via automatische incasso afgeschreven van je rekening. Dat gebeurt van het rekeningnummer waar de Stichting Handicart ook je registratiekosten van mag afschrijven.
  5. De door jou afgegeven machtiging mag de Stichting Handicart voor vergelijkbare doeleinden gebruiken. Daarmee wordt voorkomen dat de Stichting Handicart alle pashouders opnieuw moeten vragen een getekend formulier op te sturen.
Wat gebeurt er wanneer je betaling niet door ons wordt ontvangen?
In dat geval stuurt Stichting Handicart je een email toe met een betaallink. Daarmee kun je het verschuldigde bedrag alsnog voldoen.
Door de extra kosten die de Stichting Handicart moet maken wordt het bedrag van de factuur met € 1,00 verhoogd. Wanneer het bedrag na twee weken niet is ontvangen stuurt de Stichting Handicart een herinnering.
In het geval dat daar ook geen betaling op volgt wordt de Handicartpas gedeactiveerd. Je kunt dan vanaf dat moment geen Handicart meer gebruiken tegen het gereduceerde tarief.