Sponsoren van afslagbordjes

27-03-2019 13:00
In februari heeft de Commissie Golf & Business van de Leeuwarder Golfclub De Groene Ster  een oproep gedaan voor het sponsoren van de borden bijn de afslagplaatsen.
In het frame waarin die informatie is opgenomen is een bord van 70 x 30 cm beschikbaar voor bedrijfspresentatie.
Bij iedere hole staan twee van deze informatieborden, één bij de geel gemarkeerde afslagplaats en één bij de rood gemarkeerde afslagplaats. Op een totaal van 18 holes zijn dat 36 stuks.
De volgende sponsoren hebben gereageerd en hebben een afslag geadopteerd:

Indien u ook belangstelling heeft om van deze reclame-uiting gebruik te maken, verzoeken wij u dit kenbaar te maken bij het secretariaat via info@leeuwardergolfclub.nl of telefonisch 0511-432299.
De verdere praktische uitwerking, keuze van de nog beschikbare plaatsen, ingangsdatum e.d. wordt in goed overleg geregeld.