2e Bedrijvencompetitie 2019

05-06-2019 16:59
Woensdag 29 mei de 2e bedrijvencompetitie wedstrijd voor sponsoren en (nu ook) voor  leden die een eigen bedrijf hebben. Wederom fantastisch mooi weer, met een nog grotere deelname van 44 enthousiaste golfers.

Ook weer de mogelijkheid om 9 holes te spelen. Hier maakten 8 golfers gebruik van. De winnaars hier van, waren van de Alde Stjelp (A vd Heide en E de Vries).

Dan de winnaars van de birdies, de birdie ballen aangeboden door de Spriet Bouwbemiddeling, maar liefst 4 x door Eddie Sprietsma, en 1 x door Roelof Vallinga, Feiko Rusticus en Ronald Tolman.
De neary werd geslagen door Eddie Sprietsma, en de longest was voor onze voorzitter Jan Geertsma.
Bij de dames waren de neary en de longest, beide van Blogcafe, voor Wikje de Roos en Jannie Sprietsma.

De uitslag van de 18 holes wedstrijd, met enorm hoge scores van 48 en 2x 49 stbf.  was op de 3e plaats, ING afd Friesland (Wilant Steenhoek en dhr. Jansen). De 2e plaats voor Nathan Systems (Roelof Vallinga en Freek Ebbinge) en de 1e plaats Coffee Fresh (Ronald Tolman en Michel Deden). De prijswinnaars ontvingen allen een flesje wijn, van de Golf & Business commissie.

De winnaars Ronald Tolman en Michel Deden.

Indien nog niet gedaan, agendeer en geef op voor de volgende bedrijfscompetitie op vrijdag 28 juni, woensdag 21 augustus, vrijdag 13 september, de sponsor dag op 11 oktober, en Goes wild op 15 november.

Om nog meer deelnemers in de baan te krijgen graag de eerst volgende keer, elk nog een flight te arrangeren, waardoor het aantal deelnemers richting de 60 gaat! Ook gaan we proberen extra activiteiten toe te voegen (b.v. een spreker). Ook andere initiatieven en of ideeën zijn van harte welkom, laat dit de commissieleden weten! Sponsoring van de prijzen wordt ook erg op prijs gesteld.

“Dan voor alle leden de oproep als je een klusje hebt of iets nieuws nodig bent, denk ook eens aan onze sponsoren, welke op de site en door andere uitingen, wel te vinden zijn. Met zijn allen maken we de club!”

Golf & Business.