FRISIAN CUP MIXED

08-09-2019 21:17
Maandag 16 september 2019:

De eerste wedstrijd in het programma van de Golfweek, is de strijd van de mannelijke en
vrouwelijke deelnemers uit de stad Leeuwarden tegen de mannelijk en vrouwelijke deelnemers uit de rest van Friesland en omstreken.

Het is een Stableford wedstrijd individueel, met gebruik making van 5-colours tees.

De winnaar van de Frisian Cup wordt vastgesteld door de scores van de dames en de heren van Leeuwarden bij elkaar op te tellen en vervolgens te middelen door de totaal score te delen door het aantal spelers.
Hetzelfde geldt voor de dames en de heren van de rest van Friesland en omstreken.
De hoogste gemiddelde score is winnaar van de Frisian Cup.
De handicapverrekening voor de heren is volgens de witte tabel en voor de dames volgens de gele tabel.
In deze wedstrijd spelen zowel de dames als de heren een aparte wedstrijd met voor  ieder
een overall winnaar.
De dames spelen om de Frisian Mata Hari Cup en de heren om de Frisian Pier Pander Cup.

De dames spelen een 3-colour wedstrijd en de heren een 5-colour wedstrijd volgens een voor ieder
gelijke indeling over de 18 holes.
De te spelen afslag-tees zijn vastgesteld in omgekeerde moeilijkheidsgraad van de stroke-index.
Aangepaste scorekaarten zijn aanwezig en invoering in E-Golf4U als altijd.

Bij inschrijving graag de gewenste flight-indeling aangeven: dames, heren, mixed.