VERSLAG WINNAAR CRAZY MATCH

11-09-2019 11:10
Beste golfers Groene Ster,

Ik ben ongelofelijk trots om hier een kort verslagje te mogen doen van het Crazy Match evenement van zondagmiddag 8 september jongstleden als winnaar van deze match .

Het was een top middag! Hulde voor de enthousiaste organisatie Hole 19, die dit heeft opgezet, een feestelijke gebeurtenis met een hapje tijdens en hapjes na de wedstrijd , met zeer uitdagende extra’s tijdens de match, zoals putten in een bunker, of putten via een sjoelbak en wat te denken van afslaan van een evenwichtsplank, en theepotten omzeilen op de green, enzovoort, enzovoort …

Na afloop mocht een ieder die het wilde ‘holen in de basket' , wat toch iets lastiger is dan je zou denken. En dit alles ten behoeve van een opknapbeurt van het clubhuis. Dat hier belangstelling voor is, bleek wel uit de grote opkomst van deelnemers op deze zonovergoten, warme zondagmiddag.

Maar het is meer dan dat, een ‘wedstrijd' als deze is simpelweg erg leuk en bindt en verbindt de leden van een club. Golf is sport op hoog niveau, maar is ook zeker gewoon leuk om te doen, is evenzo individueel als sociaal, is uitdagend en ook ontspannend. Kortom, wat wil je nog meer? Op een fantastische plek als De Groene Ster en met een clubhuis dat (nog) mooier gaat worden, is golf, wat mij betreft, een feest. Ik ben blij lid te zijn, en draag graag een steentje bij om deze club, en dit initiatief te steunen.

Remco Klop, enthousiast lid sinds 2018