HOLE 19: BENEFIET CRAZY MATCH GROOT SUCCES

13-09-2019 10:42
Crazy Match op zondag 8 september. Spánnend! De deelnemers weten niet wat hen te wachten staat, de organisatie weet niet of de deelnemers een dergelijke wedstrijd leuk vinden.
Wat we wel weten is dat de deelnemers het doel van de wedstrijd ondersteunen, anders doe je niet mee, denken wij. We hebben mooi weer!

En wat is het resultaat van deze middag?
  • Een geweldig bedrag van de Crazy Match wedstrijd van 560 euro.
  • Een prachtig bedrag van 315 euro van de hole in the basket.
  • En een fantastische donatie van twee clubleden die niet meededen aan de wedstrijd maar wel ons doel volledig ondersteunen, een bedrag van maar liefst 1000 euro.
  • En misschien wel het mooiste: saamhorigheid op het terras en bij de hole in the basket. Wat een gezelligheid!  En wat een goed begin van dit project.

En wat is het doel ook weer?
Het clubhuis een make-over geven, te beginnen met het restaurantgedeelte. Op termijn de kleedkamer aanpakken, de hal aantrekkelijk maken en de routing verbeteren.
Een clubsaamhorigheid ontwikkelen door deze make-over met elkaar aan te pakken, niet alleen financieel maar ook fysiek helpen om het clubhuis te verfraaien en daarvan nog meer te genieten.

Wil je een donatie doen?
Zeer binnenkort publiceren we het rekeningnummer waarop je je bijdrage kunt storten.

Wil je/kun je (ook) op een andere manier helpen?
Expertise en vaardigheden op bouwkundig en/of projectmatig gebied, ideeën voor fundraising, wil je de handen uit de mouwen steken, ken je potentiële sponsors?
Meld je aan via redactie@leeuwardergolfclub.nl  t.a.v. Hole 19

Volgende stappen
  • Verkoop jaarkalender 2020
  • Presentatie sfeerimpressies in het clubhuis