De Presidentsputter

01-11-2019 12:10
Ik was ingedeeld bij Coosje en Froukje.
Hartstikke leuk, Coosje en ik hebben een paar weken terug nog de handicartwedstrijd gespeeld op Havelte.
Coosje zei dat we rustig ons spelletje konden spelen, want al die hoge handicappers winnen de wedstrijd met wel meer dan 40 punten
Conclusie, lekker golfen en genieten van het fijne weer.
Na 8 holes kwam Froukje erachter dat ze van oranje kon afslaan i.p.v. blauw.  Hoe komt het met de punten zei ze, waarop ik zei maakt niets uit we winnen toch niet.
Score van Coosje en van mij 33 punten (+5 t.o.v. de vos), niks mis mee, lekker in de buffer gespeeld.
Na de wedstijd een drankje en een hapje, komt Broer naast me zitten. Dat doet hij anders nooit behalve bij Cambuur.
Hij zei heb je de speech al klaar? Ik keek hem vragend aan waarop hij zei je hebt de wedstrijd gewonnen!
Ik vind winnen leuk maar zoals de meesten van jullie wel weten is speechen niet mijn sterkste kant.
Al met al een leuke dag gehad.
Ik wil graag de wedstrijdleiding, Jan Geertsma, de Dames van de horeca en Simon bedanken.
Maar ja de speech dat blijft voor mij een dingetje.

Hylko van der Wal