Martin Wedema, Follow the Pro

06-11-2019 10:28
Ik ben enkele weken afwezig. Tot 14 november ben ik op golfreis in Dubai en Thailand, een mooie bijkomstigheid als golfprofessional dat ik hiervoor word uitgenodigd!
Vanaf 7 januari ben ik een aantal weken met Roely in Spanje, om zo de koude en natte winters van de afgelopen jaren te overbruggen.
In deze periode is de shop gewoon open en gaan de lessen van Ricardo door. Wanneer de baan dicht is vanwege slechte baan conditie is de shop ook gesloten. Hou hiervoor onze website in de gaten. Indien mogelijk gaan de lessen wel door, zo niet zal dit op de website van de club vermeld worden.
Ricardo kan bovendien de indoor lesfaciliteit binnenkort weer gaan gebruiken.
De eerste teams zijn voor de competitie de trainingen al aan het plannen in onze lesboeken. Bij deze het verzoek aan alle captains om in de shop de trainingen te plannen.

Nieuws van de Pro

De laatste tijd is er weer van alles gebeurd. In ben op inkoop geweest voor seizoen 2020 in Malmö (het hoofdkantoor van Golfstore, en hebben we voor pre-orders met verschillende vertegenwoordigers de nieuwste golfclubs besteld.  Ineke en Anita hebben de mooiste kleding al uitgezocht. Het belooft een mooi jaar te worden!

Helaas is het examen van Michael voor de pro opleiding niet goed gegaan. Geen nood, hij mag al in januari herexamen doen. Ik heb er alle vertrouwen in dat hij nu wel slaagt en de komende tijd gaan we hem goed voorbereiden tijdens zijn stage.
In december gaat Michael de kwalificatiewedstrijd voor de alpstour spelen. Zo hoopt hij dit voorjaar te kunnen beginnen als tourspeler.
Ricardo heeft een training en speel-golfreis in februari waar nog voor ingeschreven kan worden.

Tot slot….

Alweer 13,5 jaar geef ik met veel plezier les op de Leeuwarder golfclub en zijn wij met ons team van GolfStore Friesland dagelijks in de weer om voor iedereen de shop en de lessen te verzorgen.
Van beginners tot gevorderde, leden of gasten, groepslessen en individuele les, jong of oud, wij doen het graag!
Het geven van professioneel advies in de shop over kleding, schoenen of ballen, of op de driving-range clubfitten met onze uitgebreide collectie democlubs en trackman is ons werk.
De afwisseling die dit met zich meebrengt blijft ons boeien en houdt ons actief.
We zien iedereen graag de komende tijd bij ons en zo gaan we goed voorbereid het nieuwe seizoen tegemoet!