HET CRAZY GROENE JASJE

27-11-2019 11:40
In ieder geval tot mijn verbazing hebben Rein Baarsma en ik, Gré Spaan jl. zondag de Crazy greensome strokeplay wedstrijd gewonnen.
Aan ons werd uitgereikt, het groene sterren wissel jasje, een beker en elk een mooie fles wijn.
Jasje gemaakt door Coosje Nicolay.
Ik hoop dat de volgende Crazy wedstrijd meer deelnemers heeft voor dit heel goede doel, het vooral minder gehorig maken van het clubhuis.
De ‘’werkgroep Hole 19’’ heeft er weer heel wat tijd in gestoken om allerlei obstakels op de baan te maken.
Bv. Onder een boog doorslaan, een hole in een bunker, putten door sjoelbak gaten, veel windlichten op een green, waardoor de hole lastig te bereiken was, enz.
Erg leuk georganiseerd, ook een heerlijke appelflap onderweg gegeten, gemaakt door Roelf Otto.
Het Crazy diner was ook prima geslaagd, Symon had weer erg zijn best gedaan.
Hartelijk dank allemaal voor de organisatie.
        Wie wint de volgende keer het ‘’groene jasje’’?
         Gré.