Players 1st

23-01-2020 11:01
De golfclub maakt gebruik van het enquêtesysteem Players 1st om te achterhalen wat de mening van de leden is met betrekking tot belangrijke aspecten van de golfbaan/golfclub. Dit systeem wordt veel gebruikt, waarmee we tevens een middel hebben om onszelf te vergelijken met andere clubs. Op een aantal aspecten/uitkomsten wordt onderstaand een samenvatting gegeven van het onderdeel “De Baan”, gemeten in oktober/november 2019. De totale uitkomsten worden regelmatig in het bestuur besproken en de afzonderlijke aandachtsgebieden via de portefeuillehouder binnen het bestuur met de desbetreffende commissie, in dit geval de baancommissie.
De Baan:
Van 16 items van de baan wordt de mening gevraagd van de leden. Onderstaand het overzicht van de uitkomsten
Per item:
Bij “De Baan” zien we:
69 (een waardering van 6,9 op een schaal van 1 tot 10)
0 Verandering van de waardering t.o.v. de vorige meting
75 in de kolom BM; de gemiddelde waardering bij 72 onderzochte clubs