Diverse werkzaamheden op de club

24-03-2020 15:58
In deze periode waar we nu in zitten en niet aan golfen toekomen, is het nu ook weer niet zo dat er niets op de club gebeurt. Het is een uitgelezen moment om zaken aan te pakken waar normaliter nogal wat hinder van ondervonden kan worden.

Akoestiek
Zo is er in het weekend van 21 en 22 maart begonnen met de aanpak van de akoestiek in het restaurantgedeelte van ons clubhuis. Tegen het plafond zijn speciale platen opgehangen die de geluidsgolven drastisch moeten hinderen. Zodanig dat het holle geluid tot het verleden behoort. Het betreffen dezelfde soort platen die vanaf het begin reeds hangen in het vergadergedeelte van het clubhuis. Dit gaf daar een goed resultaat op de akoestiek, zodat we wel wisten wat we in het restaurantgedeelte wilden hebben.

Zie onderaan de foto’s omtrent hoe het is geworden.

Vloer
Nu we toch in het clubhuis bezig zijn, en alles op “z’n kop” staat, is het ook een goed moment om de vloer van het restaurantgedeelte aan te pakken. Op zaterdag 28 maart zal de vloer worden gereinigd om vervolgens in de olie te worden gezet.

Terras
Nu het op het terras erg rustig is, kunnen de greenkeepers spoedig uit de voeten met de hogedrukreiniger. Tevens zal het onkruid worden aangepakt. Daarna zal een groepje het terrasmeubilair onder handen gaan nemen.

Keuken
De keuken heeft inmiddels een z.g. diepte-reiniging ondergaan.

Zo zien jullie maar; er wordt niet stilgezeten.
Als we straks weer mogen golfen kunnen jullie de verbeteringen met eigen ogen aanschouwen.