Ga je ook nog even mee naar buiten?

30-03-2020 17:42
Niet alleen aan de binnenkant, het gaat tenslotte altijd om de inhoud, wordt hard gewerkt.
De GEO-commissie heeft een plan opgesteld om het aanzien en de biodiversiteit van onze golfbaan te verbeteren.
Er komt een heg met vroegbloeiende inheemse struiken tussen weg en parkeerterrein aan beide kanten en in de bermen komt stinzenflora en inheemse bloeiende planten.
Verder wordt er dicht bij de lockers een fietsen en scooterparkeerplaats gemaakt.
Onze Harry heet Corrie, zij is nu druk bezig de bermen in te zaaien en planten. Ook hier dragen onze greenkeepers een flinke steen bij.
Als we eenmaal weer mogen en kunnen golfen zullen we eerst onze ogen (buiten) en later onze oren en ogen (binnen) bijna niet kunnen geloven.

O ja, en dan natuurlijk het zonnepanelenproject. De kogel is door de kerk, de zonnepanelen worden in de nazomer geplaatst door Technisch Buro Zonderland, en daar blijft het niet bij. Want dit bedrijf, al jarenlang trouw sponsor van onze vereniging, plaatst zonder meerkosten een oplaadpaal met een aansluiting voor twee elektrische auto’s op ons parkeerterrein. En zo kleurt onze Leeuwarder Golfclub De Groene Ster steeds maar weer groener!!