Problemen met inloggen en reserveren starttijd

12-05-2020 11:04
Als je een starttijd wilt reserveren of wilt inloggen bij E-Golf4U kun je problemen tegenkomen.
Op dit moment zijn er vooral veel problemen bij gebruik van Safari.
Ter voorkoming van deze problemen kun je tijdelijk het beste gebruik maken van de web app m.eg4u.nl, die werkt zonder problemen.
Hoe je deze app kunt installeren lees je hier.
Ook het nieuwsgedeelte werkt normaal.
Het blijkt dat ook andere platforms zoals Android en Chrome foutmeldingen geven.
E-Golf4U is druk bezig om de problemen op te lossen.
Als je op een iPhone, iPad of iMac de browser Safari gebruikt, kom je na het invullen van je gebruikersnaam (lidcode) en wachtwoord onderstaande boodschappen tegen.
Deze boodschappen zijn voor alle Apple's min of meer gelijk.
Na het inloggen moet je klikken op het scherm op "Om door te gaan, klik hier"


Vervolgens kom je op een volgend scherm.



Ook hier klik je dan op "Om door te gaan, klik hier".
Mogelijk kom je dan ook een derde scherm tegen.

Klik dan op "Sta toe" en vervolgens ben je ingelogged.
 
Meer nieuws

LEREN GOLFEN EN ONBEPERKT SPELEN WAS NOG NOOIT ZO VOORDELIG
MET HET NIEUWE ALL-IN-ONE PAKKET. 

 

STERSPONSOR

ONZE SPONSOREN