Handleidingen

Hoe kan ik inloggen?

U bent op de homepagina van onze club. Op de homepage vindt u een button “leden” in het menu.

Klik daarop en er verschijnt een venster waarin u uw lidcode en wachtwoord moet invullen. Zie onderstaand:

Als gebruikersnaam vult u in: uw lidcode met kleine letters zonder spaties. Bijvoorbeeld: jans12 voor ons lid Jan Jansen met lidcode jans12.
Het wachtwoord is uw geboortedatum in het formaat: ddmmjj (zonder spaties of streepjes of een eeuwcijfer bijv. 010158). Klik vervolgens op het groene pijltje.
N.B. De functie “Wachtwoord kwijt?” werkt hier niet!
U heeft één wachtwoord dat geldig is voor E-golf4u en het besloten ledengedeelte.
Bent u uw wachtwoord kwijt of vergeten ga dan naar

U kunt dan op het scherm uw gebruikersnaam invullen en drukken op “wachtwoord vergeten”.
U krijgt dan via de mail het wachtwoord thuisgestuurd.
Als het aanmelden is gelukt, dan komt u in het afgeschermde leden deel van de website van de Leeuwarder Golfclub de Groene Ster.