Birdwatching Day èn Ontbijt

24-04-2024 14:13
In het weekend van 11 en 12 mei zal op zo'n 70 á 80 NGF golfbanen de jaarlijkse Birdwatching Day gehouden worden.
Op De Groene Ster gaan wij zondag 12 mei's ochtends vogelsoorten tellen. Vogels die we zien of alleen horen worden genoteerd. Sinds 2006 doen wij jaarlijks mee aan dit mooie evenement.
Soms spotten wij wel meer dan 60 soorten vooral doordat Erik, onze hoofd greenkeeper en vogelkenner bij uitstek, uitlegt wat we horen en zien.
Start bij het clubhuis om 6 uur.
We wandelen langs plekken op de baan waar je als golfer nooit komt. En na de wandeling staat er om 8.30 uur een heerlijk ontbijt klaar!
Neem gerust ook niet-leden mee naar deze buitenkans om de schoonheid van onze golfbaan te ervaren.

Graag aanmelden vòòr donderdag 9 mei met een mailtje naar:  secretariaat@leeuwardergolfclub.nl. Met vermelding van 'ontbijt Birdwatching Day'.
De kosten van het ontbijt zijn 10 euro te voldoen op 12 mei. Opgeven betekent dat er voor je gedekt wordt, dus bij niet verschijnen, toch betalen.

Geo-cie, Corrie