All-In-One pakket

ALL-IN-ONE pakket
Leeuwarder Golfclub De Groene Ster heeft in samenwerking met Golfstore Friesland een heel voordelig actiepakket samengesteld om met golfen te beginnen. Dit is een unieke kans om het golfen goed te leren en het hele jaar volop te spelen. Je kunt hiermee elke maand starten en bent dan 12 maanden lang lid.
Voor slechts € 675,- leren golfen en onbeperkt spelen!

Het pakket bestaat uit:

• Lidmaatschap gedurende 12 maanden vanaf startmoment
  • Traject naar baanpermissie:
    5 golflessen van 50 minuten
    3 mentor-rondes op de par-3 baan met als thema golf-etiquette (gedrags- en veiligheidsregels)
    Een baanles van 100 minuten
    3 oefenrondes van 9 holes met een mentor
    Boekje Beginnen met Golf - NGF stappenplan
    Golfmaterialen in bruikleen
    Vrij gebruik van de oefenfaciliteiten

Na het behalen van je baanpermissie kun je onbeperkt spelen op onze 18 holes baan en meedoen aan starters activiteiten.
We raden je aan om in een vervolgtraject ook je handicap 54 te halen. Met handicap 54 mag je nl. op bijna elke golfbaan in Nederland spelen.

Je betaalt eenmalig slechts € 675,-. Betaling ineens. Dit pakket is alleen aan te schaffen door de beginnende golfer.  Regeling 4****golf is niet inbegrepen.
Voor jeugd tot 21 jaar aangepaste tarieven. Informeer bij het secretariaat.

Aanmelden kan door dit formulier te printen, in te vullen en te mailen naar info@leeuwardergolfclub.nl. Opsturen per post of inleveren bij de golfclub kan ook.

Heb je nog nooit gegolfd en zou je het eerst een keertje vrijblijvend willen proberen? Meld je dan aan voor een gratis kennismakingsles