Procedure gratis spelen bij 4 Sterren Golfclubs

In 2015 zijn GC De Compagnie te Veendam, GC Havelte, GC Zwolle en Leeuwarder Golfclub De Groene Ster een samenwerkingsverband aangegaan waarbij de leden gratis bij elkaar mogen golfen.

Daarvoor zijn de volgende spelregels opgesteld.

• Starttijden kan men bij LGC De Groene Ster maximaal 10 dagen vooruit reserveren; dit kan alleen door te bellen of te mailen naar het secretariaat
  • Geef behalve de namen a.u.b. de lidcodes van de spelers op.
  • Een starttijd voor een zaterdag of zondag dien je vóór het weekend te hebben gereserveerd
    Je kunt dus niet op de bonnefooi naar de andere baan rijden om het aldaar "te regelen". Let op: normaliter zijn de secretariaten alleen bezet tijdens kantooruren.
  • Ter controle hebben de secretariaten inzicht in elkaars ledenbestanden.
  • Deze speelmogelijkheid geldt alleen voor reguliere leden en niet voor registratiespelers, buitenleden en theeleden. Als je bijvoorbeeld vrienden wilt meenemen die niet aan de criteria voldoen, geldt deze mogelijkheid niet voor hen.
  • Je kunt op de andere clubs ook deelnemen aan wedstrijden, met uitzondering van de NGF-competitie en clubkampioenschappen.
  • De overeenkomst geldt voor maximaal 8 personen per club, per dag. Extra spelers boven 8 personen betalen het Hospitality tarief.
  • Het tassenlabel geldt alleen op de home course. Je krijgt van de club waar je gaat spelen kosteloos een greenfeelabel. Zonder geldig greenfeelabel heb je geen toegang op de baan.
  • Als besturen gaan we uit van een redelijk gebruik van de regeling in de geest van de afspraken. Ongepast of oneigenlijk gebruik zal worden gemonitord en desgewenst bestraft.
NB: Wil je starttijden reserveren buiten de termijn van 10 dagen, dan betaal je het hospitality tarief.

Het secretariaat van LGC De Groene Ster is geopend:
Maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 16:00 uur. (pauze van 12:30 tot 13:00)
Telefoon: 0511 43 22 99