Uitwisseling herendag met Veendam wederom groot succes

03-05-2024 12:51
Donderdag 2 mei speelden zestien leden van golfclub de Compagnie uit Veendam samen met 37 leden van de Groene Ster, onder werkelijk schitterende weersomstandigheden, in het kader van de uitwisseling van de herendag, deze keer bij ons.
Dat de “Veendammers” moeite hadden met onze baan bleek wel uit de uitslag. Zij behoorden niet bij de top. Na afloop werd voorafgaand aan de prijsuitreiking even kort stilgestaan bij de op maandag 29 april overleden John Bos.
Dat in golf de ene dag niet de andere is bleek wel uit de uitslag. Daar waar hij de vorige week, voor zijn doen, slecht speelde, was hij gisteren de winnaar in de categorie 0-21.5, met 35 stablefordpunten: Gert van der Meijden. In de categorie 21.6-54 ging Jan de Vreeze,  ook met 35 punten, er met de eerste prijs vandoor.
Bijzonder was wel dat er geen enkele birdie werd gescoord.