'Starters' middag zaterdag 25 mei

05-05-2024 19:11
Zaterdagmiddag 25 mei staat er weer een ' starters' middag op de wedstrijdagenda voor golfers met handicap 36 t/m 54 of met alleen GBP (met regelexamen).
Deze golfmiddag is toegankelijk VOOR ALLE LEDEN IN DE BETREFFENDE HANDICAPCATEGORIE!!
De opzet van deze middag(en) is om golfers met elkaar in contact te brengen. Om startende golfers kennis te laten maken met golfers die al langer lid zijn van de Groene Ster en misschien afspraken te kunnen maken om samen rondes te gaan spelen.

De golfers worden ingedeeld in teams en spelen een spelvorm in teamverband met een begeleidende mentor.  Deze keer Texas Scramble.
Bij voldoende deelname wordt zowel op West als op Oost gespeeld. Inschrijven kan alleen op West: de wedstrijdleiding verdeelt de spelers in teams en per baan. Je kunt op de reservelijst komen, maar ook dan word je ingedeeld! Dus iedere inschrijver doet mee!
Inschrijfgeld is op deze middag een NIEUWE bal.
Na afloop napraten en nader kennismaken in het clubhuis. Alle horeca is voor eigen rekening.
DUS: MELD JE AAN EN DOE MEE OP ZATERDAG 25 MEI VANAF 14:00 UUR!

Golfers in de categorie 36-45 kunnen ook meedoen aan de clubkampioenschappen op 8 en 9 juni. Zij spelen vanaf de oranje tee.
inschrijven kan via e-golf. Een leuke uitdaging!